Проблем с Android Auto на Motorolla Edge 50 pro 5G
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 04.07.2024, 18:44:14
- Репутация: 11
Проблем с Android Auto на Motorolla Edge 50 pro 5G
Здравейте,
Нова съм във форума и честно казано се принудих да пиша тук заради проблем, който се опитвам да разреша вече цяла седмица.
Горда притежателка съм на Škoda Scala, производство 2023 г., и като цяло съм много доволна от автомобила, който карам вече почти година. Миналата седмица си смених мобилния телефон и ми предложиха Motorola Edge 50 Pro 5G. Голямата ми изненада дойде, когато се опитах да го свържа с автомобила ми. Сдвоих телефона безпроблемно, за да го ползвам през медията за обаждания и слушане на музика. Когато дойде ред, обаче, да го свържа чрез Android Auto, всички мои опити бяха неуспешни. Показваше се съобщението "Неуспешно свързване към Motorola Edge 50 Pro."
След неколкократни опити опитахме да свържем телефона към Kodiaq-а на съпруга ми и се свърза веднага. Същевременно съпругът ми свърза успешно своя телефон Samsung Galaxy в моята Scala. Старият ми телефон беше Xiaomi.
Днес бях в представителството на Škoda в Стара Загора и служителят опита какво ли не, но не успяхме да разберем къде е проблемът. Опитахме да свържем телефона ми на една Octavia и там се свърза безпроблемно.
Говорих и с Yettel по телефона, те също нямат представа каква е причината.
Има ли някой идея какво още мога да направя, за да реша този проблем? Знам, че вероятността някой да кара Scala и да има същия телефон е нищожна, но реших все пак да се допитам до вас.
Извинявам се, че се получи толкова дълъг пост.
Предварително благодаря на всички, които ще пишат.
Поздрави,
Анелия
Нова съм във форума и честно казано се принудих да пиша тук заради проблем, който се опитвам да разреша вече цяла седмица.
Горда притежателка съм на Škoda Scala, производство 2023 г., и като цяло съм много доволна от автомобила, който карам вече почти година. Миналата седмица си смених мобилния телефон и ми предложиха Motorola Edge 50 Pro 5G. Голямата ми изненада дойде, когато се опитах да го свържа с автомобила ми. Сдвоих телефона безпроблемно, за да го ползвам през медията за обаждания и слушане на музика. Когато дойде ред, обаче, да го свържа чрез Android Auto, всички мои опити бяха неуспешни. Показваше се съобщението "Неуспешно свързване към Motorola Edge 50 Pro."
След неколкократни опити опитахме да свържем телефона към Kodiaq-а на съпруга ми и се свърза веднага. Същевременно съпругът ми свърза успешно своя телефон Samsung Galaxy в моята Scala. Старият ми телефон беше Xiaomi.
Днес бях в представителството на Škoda в Стара Загора и служителят опита какво ли не, но не успяхме да разберем къде е проблемът. Опитахме да свържем телефона ми на една Octavia и там се свърза безпроблемно.
Говорих и с Yettel по телефона, те също нямат представа каква е причината.
Има ли някой идея какво още мога да направя, за да реша този проблем? Знам, че вероятността някой да кара Scala и да има същия телефон е нищожна, но реших все пак да се допитам до вас.
Извинявам се, че се получи толкова дълъг пост.
Предварително благодаря на всички, които ще пишат.
Поздрави,
Анелия
- PRO
- Мнения: 7083
- Регистриран на: 15.02.2015, 22:02:14
- Репутация: 810
- Местоположение: Бургас
- Гараж: VAG PQ46 3T
Powered by CAXC
Проблем с Android Auto на Motorolla Edge 50 pro 5G
Привет.
Явно този проблем съществува и при други.
Нека в Еуратек закачат колата и проверят за ъпдейти, особено свързани с мултимедията.
Явно този проблем съществува и при други.
Нека в Еуратек закачат колата и проверят за ъпдейти, особено свързани с мултимедията.
TSI Team
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 04.07.2024, 18:44:14
- Репутация: 11
Проблем с Android Auto на Motorolla Edge 50 pro 5G
Благодаря Ви за съвета.
Днес в Шкода обсъждахме и ъпдейтите, но служителят ми каза, че на медията ще ми излезе съобщение, ако е необходим такъв. При мен за сега няма. Получих автомобила през август 2023 г. На 15 юли иамаме уговорка да отида отново, за да я види и друг служител. Ще пиша какво е развитието, а междувременно се надявам проблемът да се саморазреши.
Днес в Шкода обсъждахме и ъпдейтите, но служителят ми каза, че на медията ще ми излезе съобщение, ако е необходим такъв. При мен за сега няма. Получих автомобила през август 2023 г. На 15 юли иамаме уговорка да отида отново, за да я види и друг служител. Ще пиша какво е развитието, а междувременно се надявам проблемът да се саморазреши.
- PRO
- Мнения: 7083
- Регистриран на: 15.02.2015, 22:02:14
- Репутация: 810
- Местоположение: Бургас
- Гараж: VAG PQ46 3T
Powered by CAXC
Проблем с Android Auto на Motorolla Edge 50 pro 5G
Имате ли регистрация и активиран акаунт?Online System Update is available only to registered Škoda Connect users, who have Škoda Connect account activated in their vehicle.
Нека в ЕТ сервиза все пак закачат колата и с техния компютър.
Отделно пишете и на Шкода [email protected]
TSI Team
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 04.07.2024, 18:44:14
- Репутация: 11
Проблем с Android Auto на Motorolla Edge 50 pro 5G
Благодаря Ви още веднъж.
Не съм си правила Škoda Connect акаунт. Определено ще напиша един имейл на съпорта, да видим какво ще стане.
Не съм си правила Škoda Connect акаунт. Определено ще напиша един имейл на съпорта, да видим какво ще стане.
- ss27
- Мнения: 58
- Регистриран на: 02.06.2023, 22:02:45
- Репутация: 27
- Местоположение: София
- Гараж: Skoda Kamiq 1.5 TSI DXDB 6MT
Проблем с Android Auto на Motorolla Edge 50 pro 5G
@Aneliya, ако сте с мултимедия Болеро и версията на SW е 1790, трябва да отидете в Еуратек да ви я обновят до версия 1800. Известен проблем е това, обсъждан е в темите за Камик както и по чуждите форуми. Общо взето от него страдат телефони с по-нова версия на андроид. Никакво съобщение няма да ви излезе за актуализация, просто отидете в Еуратек и настоявайте да закачат колата и да видят дали имат версия 1800 или по-нова.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 04.07.2024, 18:44:14
- Репутация: 11
Проблем с Android Auto на Motorolla Edge 50 pro 5G
Благодаря за съвета @ss27,
Нямам никаква представа каква версия е мултимедията ми. От Еуратек предложиха да изчакаме официалния отговор на Шкода и той дойде днес. Поискаха ми VIN, скрийншот на съобщението от медията, както и Android версията на телефона. Изпратих и сега чакам отново.
Поздрави,
Нямам никаква представа каква версия е мултимедията ми. От Еуратек предложиха да изчакаме официалния отговор на Шкода и той дойде днес. Поискаха ми VIN, скрийншот на съобщението от медията, както и Android версията на телефона. Изпратих и сега чакам отново.
Поздрави,
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 04.07.2024, 18:44:14
- Репутация: 11
Проблем с Android Auto на Motorolla Edge 50 pro 5G
След предоставяне на данните, получих доста бързо ето този отговор:
"Hello Aneliya,
We appreciate your prompt response.
Thank you for sharing the requested information with us. We truly value your continued cooperation and understanding in this matter.
Kindly be informed that we have forwarded your concern to the relevant department for further investigation. Rest assured, as soon as we have a viable solution, we are going to immediately share it with you.
We kindly request your patience as we work towards a resolution."
Интересно е, че никой от централата Шкода не отваря въпроса за версията на мултимедията.
"Hello Aneliya,
We appreciate your prompt response.
Thank you for sharing the requested information with us. We truly value your continued cooperation and understanding in this matter.
Kindly be informed that we have forwarded your concern to the relevant department for further investigation. Rest assured, as soon as we have a viable solution, we are going to immediately share it with you.
We kindly request your patience as we work towards a resolution."
Интересно е, че никой от централата Шкода не отваря въпроса за версията на мултимедията.
- PRO
- Мнения: 7083
- Регистриран на: 15.02.2015, 22:02:14
- Репутация: 810
- Местоположение: Бургас
- Гараж: VAG PQ46 3T
Powered by CAXC
Проблем с Android Auto на Motorolla Edge 50 pro 5G
Защото запитването първо попада на някой диспечер.
Интересно е поведението на ЕТ, защо и те чакат
На 15ти да я закачат и ъпдейтват.
Интересно е поведението на ЕТ, защо и те чакат
На 15ти да я закачат и ъпдейтват.
TSI Team
- ss27
- Мнения: 58
- Регистриран на: 02.06.2023, 22:02:45
- Репутация: 27
- Местоположение: София
- Гараж: Skoda Kamiq 1.5 TSI DXDB 6MT
Проблем с Android Auto на Motorolla Edge 50 pro 5G
За версията на мултимедията вижте по настройките. Ето тук е обсъждан проблема:
viewtopic.php?p=358054#p358054
Съветът който дадох беше от личен опит, иначе и на мен от ЕТ ми говориха небивалици, че не знаели за такъв проблем, телефона ми не бил в някакъв списък с поддържани у-ва, да съм пробвал с различен кабел и прочее. Аз настоях да видят дали имат версия 1800 и да ми я инсталират. Ако бяха отказали, мислих сам да си я ъпдейтна, има линкове в руските сайтове, но все пак колата е гаранционна и предпочетох да си мина по каналния ред.
Вероятно чакат да го пуснат официално този ъпдейт и тогава сигурно ще излезе съобщение за актуализация, но няма гаранция че ще е скоро.
viewtopic.php?p=358054#p358054
Съветът който дадох беше от личен опит, иначе и на мен от ЕТ ми говориха небивалици, че не знаели за такъв проблем, телефона ми не бил в някакъв списък с поддържани у-ва, да съм пробвал с различен кабел и прочее. Аз настоях да видят дали имат версия 1800 и да ми я инсталират. Ако бяха отказали, мислих сам да си я ъпдейтна, има линкове в руските сайтове, но все пак колата е гаранционна и предпочетох да си мина по каналния ред.
Вероятно чакат да го пуснат официално този ъпдейт и тогава сигурно ще излезе съобщение за актуализация, но няма гаранция че ще е скоро.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 04.07.2024, 18:44:14
- Репутация: 11
Проблем с Android Auto на Motorolla Edge 50 pro 5G
Здравейте,
Включвам се за ви споделя, че днес, след преинсталиране на медията, свързването на телефона ми вече е успешно. Благодаря на всички за съветите. Огромно благодаря и на екипа на Еуратек Стара Загора за професионалното отношение и съдействие.
Пожелавам ви безгрижно лято.
Включвам се за ви споделя, че днес, след преинсталиране на медията, свързването на телефона ми вече е успешно. Благодаря на всички за съветите. Огромно благодаря и на екипа на Еуратек Стара Загора за професионалното отношение и съдействие.
Пожелавам ви безгрижно лято.