Не знам, чел съм, че с IAT над 35 градуса започваш да губиш аванс ... това за TFSI. Доста време и аз мислех, че нямам овърбууст, защото мап сензорът хвърля стойности до 3100 mbar, a на повечето логове не ги достигам и си мислех, че си карам на 2 - 2.1 бара, което е нормалното за този файл. Но се оказа, че над 3000 mbar сензорът вече не знае какво се случва и като сложих манометъра - изненада.
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 15.11.2017, 12:46:08
- Репутация: 4
- Местоположение: София
- Гараж: Cupra TFSI
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
- todor87
- Мнения: 3166
- Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
- Репутация: 891
- Местоположение: Пловдив
- Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Аз не казвам, че е перфектна, но не е и толкова висока.
Зависи каква е била околната температура и какво си правил преди лога

Примерно днес, на 20гр. външна, IAT на Супърба беше 24гр. при стъпка.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 15.11.2017, 12:46:08
- Репутация: 4
- Местоположение: София
- Гараж: Cupra TFSI
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Не разбрах - 4 градуса разлика при какви условия - пълна газ, на една предавка? При мен качва около 10 градуса над външната при пълна газ на 4-та, ако кулерът е около 2 гр. над външната преди ръна, които нормално ги поддържа при магистрално крузване.
- todor87
- Мнения: 3166
- Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
- Репутация: 891
- Местоположение: Пловдив
- Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
4-та предавка, пълна газ, изкачването преди Вакарел посока София 16Х-23Х.Fuzzy Lumpkins написа: ↑11.10.2019, 00:02:21 Не разбрах - 4 градуса разлика при какви условия - пълна газ, на една предавка?
П.с. при нормално круизване, IAT не е максимално ниската
![pardon [smilie=pardon.gif]](./images/smilies/pardon.gif)
- BlackPearl
- Мнения: 8833
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 1768
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Е, ти колко мислиш, че е ЕГТо на 6та след 250+ или ако си на писта?
Нещо май не четеш правилно:
Пише си: Can hit 1000 at higher RPM on 6th gear or with prolonged track use.
И следователно , ще се намали бууста на 1.55.
Ти какво очакваш? То иначе ЕГТто си отива 900+ на 5та. Това, че гледаме на 3-4та , че отива до 850-880 нищо не значи. Нагоре на 5та и 6та се вдига със заварена газ.
На Тошето отива 990 нагоре, да не мислиш, че твоето ще е по-малко.

- bega4kata
- Мнения: 9510
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 1797
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Гледал съм го, НЕ ОТИВА НАД 900 НИКОГА. И С 280.
Тошето да кара още с оем генерация... Ще отива...
Тошето да кара още с оем генерация... Ще отива...
- todor87
- Мнения: 3166
- Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
- Репутация: 891
- Местоположение: Пловдив
- Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T
- BlackPearl
- Мнения: 8833
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 1768
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Гледал си ти, грънци.
Кога си карал ти с 280, че и гледал бил. До вчера,логове не беше гледал.
@La Furia Roja, @Бай Миле-Шивача, аз мога още от сега да Ви кажа, как сте взривявали още от време ОНО, с моя милост редом до Вас на стейдж2.
Човек колкото повече гледа и се задълбочава заради ............., гледа и се сеща за неща:
ПРОСПИЙД: Дино ден ан ФЕСТ 2017.
@La Furia Roja, ако си спомняш, човекът каза, че нагоре (според него) клапана на турбината не държи , издишал (уж заради слаба пружина) и за това не можела да държи наляганията. А то....просто колата е имала взривове и се лимитира: Не си спомням за кои коли го направи това предположение:
Ето я твоята графика, чичо Ваньо (взета от темата ти): Май, май- баш където надуваш на 1.9 има ........ Венгабойс- бум.бум,бум ....бум! На Тошето графика (за сравнение):
И накрая е моята графика- къдравелко съм бил малко аС.......
Кога си карал ти с 280, че и гледал бил. До вчера,логове не беше гледал.
@La Furia Roja, @Бай Миле-Шивача, аз мога още от сега да Ви кажа, как сте взривявали още от време ОНО, с моя милост редом до Вас на стейдж2.
![ireful1 [smilie=ireful1.gif]](./images/smilies/ireful1.gif)
Човек колкото повече гледа и се задълбочава заради ............., гледа и се сеща за неща:
ПРОСПИЙД: Дино ден ан ФЕСТ 2017.
@La Furia Roja, ако си спомняш, човекът каза, че нагоре (според него) клапана на турбината не държи , издишал (уж заради слаба пружина) и за това не можела да държи наляганията. А то....просто колата е имала взривове и се лимитира: Не си спомням за кои коли го направи това предположение:
Ето я твоята графика, чичо Ваньо (взета от темата ти): Май, май- баш където надуваш на 1.9 има ........ Венгабойс- бум.бум,бум ....бум! На Тошето графика (за сравнение):
И накрая е моята графика- къдравелко съм бил малко аС.......
![hunter [smilie=hunter.gif]](./images/smilies/hunter.gif)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- ЦецоNOL
- Мнения: 5510
- Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
- Репутация: 2884
- Гараж: 089 911 69 69
- Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
- bega4kata
- Мнения: 9510
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 1797
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Как се прави тунинг? Размисли и страсти...
Аз важните работи, дето може да ти счупят мотора като налягане и егт ги гледам.Полара само заради егт-то съм го взел! Иначе 600лв.не ме сърбяха да ги давам, при положение, че имам манометър.
Аз не се раздам на нютончетата и кончета дето ми ги пише там![sarcastic [smilie=sarcastic.gif]](./images/smilies/sarcastic.gif)
А, за детонации, признавам, не я бях гледал.
Но при положение, че съм с файл макс 98,а карам със 100,не съм предполагал. Щото не съм и усещал. Мой пропуск, но ето, човек се учи докато е жив.
Аз не се раздам на нютончетата и кончета дето ми ги пише там
![sarcastic [smilie=sarcastic.gif]](./images/smilies/sarcastic.gif)
А, за детонации, признавам, не я бях гледал.
Но при положение, че съм с файл макс 98,а карам със 100,не съм предполагал. Щото не съм и усещал. Мой пропуск, но ето, човек се учи докато е жив.