Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Класически, редки и спортни автомобили. Теми свързани с Тунинг
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Аватар
ЦецоNOL

Škoda Racer

Мнения: 4566
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1553
Гараж: 089 911 69 69
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от ЦецоNOL »

Аз изчаках да се видя с Дидо , одеве и тогава да пиша.
Казах му направо - Искрен и Тодор са наляли много пари при теб.
Искрен сигурно повече от 10+ к
Тодор и той
Калоян
Ивелин
Милчо
Сами
Аз и т.н.
Казах му, че трябваше да потърси диалог и да се направи една среща , хем назобани коли, хем да се изговори каквото има, защото с мълчание нищо не се оправя.Той си е решил друго.По написаното за ПОЛАР Фисовете аз лично разбрах, че Искрен, Тодор са ги подкарали реално с много занимавки и т.н.
Казах му ,че е редно да изкаже благодарност.
КОлите ни бяха подвижни реклами, подписите из целият форум също.Да беше единствен дилър и монополист на РЕВО както и да е , но има и друг човек, който прави РЕВО и сега му оставя доста голяма платформа за работа.
Ето, Тодор логна, оотам си говорят с Искрен, оттам логвам аз, Самуил, Милчо...........После с Калата пък покрай кутиите започнахме да си говорим и така от приказка на приказка и споделяне на инфо покрай колите научихме доста работи.
Без значение какво и как се е случило, това сме 7 човека, дето сме сядали на една маса и сме му клиенти и след като си представител на две тунинг фирми, тръгването и обръщане на гръб е последна опция да не кажа, че изобщо не трябва да е опция.
НО, Диян си е голям човек и може да избира какво и как да прави и кое е добро за него и никой не може да му се сърди, а и да му се сърди, каквото такова, тръгнал си е и толкоз.Времето ще покаже какво и що.
Аз си направих колата в Д-Брос при Адаша, нито е показал Дидо да се сърди, все пак идва да пием кафе, обажда се и така, парите са си мои, но аз съм му клиент от 2016г не ме е питал как, защо и каква , че съм отишъл там.Колата я убих от бой тия дни , над общо 20-30 лога имам на живи данни, няма интерес да ги коментираме и да се види какво и що, макар, че само аз и Борката, един авер, сме с РЕВО 2+ мотор и за в бъдеще тия данни са безценни поне за мен с оглед замерените параметри и може да са от голяма полза какво, кога и как да се гледа и трябва да се случва с тия коли.
Толкова от мен.Всеки си прави изводите и си взима решенията.
Както потребителите на дадена услуга, така и предлагащите я.
Изображение

Аватар
Пешо - Щангата

Škoda Racer

Мнения: 477
Регистриран на: 25.02.2015, 13:55:02
Репутация: 3
Местоположение: Благоевград
Гараж: О1 TDI 4х4

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Пешо - Щангата »

Audi S3/VW Golf R/MQB Turbo inlet comparison dyno test
1.9 TDI - VP 37 , GTB1756VK , DSS-r 280uM , 11mm pump, FMIC , 63mm exhaust pipes , ceramic clutch - > viewtopic.php?f=45&t=152

Аватар
slavkoff

Škoda Racer

Мнения: 573
Регистриран на: 18.07.2017, 13:40:28
Репутация: 169
Местоположение: София
Гараж: подземен rs
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от slavkoff »

Рацери, няколко въпроса, тази спирачна система, може ли да се сложи на нашите Октавии?
https://www.killerbrakes.com/product/au ... discs-new/

Освен комплекта от линка, какви други консумативи и елементи ще са ми нужни?
Също така, какви мога да сложа отзад, за да не развалям баланса при спиране или текущите ще бъдат достатъчни?
Предполагам, ще ми трябва и по-голям размер или офсет на джантите, че не виждам как ще влезнат текущите.
VRS - стокова мухоловка

Аватар
dimibo

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1215
Регистриран на: 10.06.2015, 15:45:31
Репутация: 156
Гараж: Супърб 2, 2.0 TDI
Октавия 2, 1.9 TDI
V10

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от dimibo »

slavkoff написа:
13.11.2019, 14:29:34
може ли да се сложи на нашите Октавии?
Може.
Трябва обаче с джанти 18-ки.
Мога да ти дам един апарат да си мериш :) само нямам преходните планки.
Günter Stg 1

Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 8582
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1326
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от bega4kata »

3+ бона за спирачки ли ще даваш?
Колко коня ще я правиш, че да са ти нужни?
Revo stg3

Аватар
dimibo

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1215
Регистриран на: 10.06.2015, 15:45:31
Репутация: 156
Гараж: Супърб 2, 2.0 TDI
Октавия 2, 1.9 TDI
V10

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от dimibo »

bega4kata написа:
13.11.2019, 14:36:44
3+ бона за спирачки
Не 3+, а 4+ иска да дава, 2099 Евро [smilie=sarcastic.gif] , ама нали няма да си правим сметка на парите :)
Günter Stg 1

Аватар
slavkoff

Škoda Racer

Мнения: 573
Регистриран на: 18.07.2017, 13:40:28
Репутация: 169
Местоположение: София
Гараж: подземен rs
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от slavkoff »

Не е нужно да си правим сметка на парите...
dimibo написа:
13.11.2019, 14:34:42
Трябва обаче с джанти 18-ки.
С 18ки съм зиме и лете, но офсета май ми е малък.
dimibo написа:
13.11.2019, 14:34:42
Мога да ти дам един апарат да си мериш само нямам прехо
Не знам как да ги измеря :/ , ама кой да гледа... то си имало някакви дименсии 57 × 44 × 30 cm

И, още нещо, гледам, че има 2 модела дискове: 365х34 и 370х32 с различна форма дори.
Някой може ли да обясни разликите, плюсовете и минусите?
VRS - стокова мухоловка

Rangel

ŠKODA MASTER

Мнения: 3394
Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
Репутация: 465
Гараж: Superb 3 TDI/140 kW/190к.c./7DSG/4х4

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Rangel »

bega4kata написа:
13.11.2019, 14:36:44
3+ бона за спирачки ли ще даваш?
Колко коня ще я правиш, че да са ти нужни?
Те тука ме уби. Ти даваш 4 за джанти примерно, ама той за спирачки не :). То щото джантата е много важна за конете.

Аватар
dimibo

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1215
Регистриран на: 10.06.2015, 15:45:31
Репутация: 156
Гараж: Супърб 2, 2.0 TDI
Октавия 2, 1.9 TDI
V10

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от dimibo »

slavkoff написа:
13.11.2019, 14:45:10
обясни разликите
365х34 - 34 мм дебелина, стандартна, минимална 32мм, т.е. като изтънее до 32мм, според производителя, трябва да се сменя диска, вероятно ще държи и до към 31 или 30 мм.
370х32 - 32 мм дебелина, стандартно, предполага и други накладки, маалко по високи, с около 2-3 мм.
Тези апарати ги дават, че могат да се слагат дискове до 380 мм
Апаратите са за дискове с 34 мм дебелина.
Намаляването на дебелината на диска увеличава хода на буталата, а те не са малко и малки (4х32мм и 4х28мм, на апарат), например 1 мм повече ход на бутало по 16 бутала (за двете колела по 8 ) си е сериозно количестно спад на спирачна течност, т.е. трябва навременно следене на нивото й.
365 мм дисковете са маалко трудни за намиране, изключая the Original, където цената е дооста висока, но пък можеш да си вземеш двукомпонентни дискове и съответно при нужда да сменяш само диска, търкащата се част.
Хубаво би било и задните да ги направиш на 3хх мм (310-335).
С това тегло на Октавията ще те кове на място от хх км/ч
Günter Stg 1

Аватар
slavkoff

Škoda Racer

Мнения: 573
Регистриран на: 18.07.2017, 13:40:28
Репутация: 169
Местоположение: София
Гараж: подземен rs
Обратна връзка:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от slavkoff »

Благодаря@dimibo
dimibo написа:
13.11.2019, 14:56:12
Хубаво би било и задните да ги направиш на 3хх мм (310-335).
С това тегло на Октавията ще те кове на място от хх км/ч
Ами да, и аз нещо такова си мисля - 310мм, иначе ще загубя баланс
Текущите са добри, но им липсва сила.

Това, което сподели относно спирачната течност и дебелината на 32мм дискове, трябва ли да ме притеснява за по-дебелият(34мм) диск или той е по-стандартен?

В даденият сайт, цените за 365 са около 500-600 евро...(разликата е 100Е спрямо 370мм) според мен, не толкова висока цената предвид перформанса, който предлагат.
И ако може да споделите, какви са тези двукомпонентни дискове и какъв им перформанса спрямо "нормалните"?
VRS - стокова мухоловка

Публикувай отговор

Обратно към “ВИП Гараж и Тунинг”